(C) Pressence Public Relations |
Nie mów nam, że zmieniasz świat. "To, że się nie atakujemy, nie znaczy jeszcze, że się układamy. - szef klubu PSL Stanisław Żelichowski o zawarciu z PiS paktu o nieagresji. 7.11.2008 "Nie mam w sobie potrzeby dominowania za wszelką cenę." - premier Donald Tusk o zamieszaniu w sprawie wyjazdu na szczyt w Brukseli. 20.10.2008 "Ja nigdy nie mówię 'premier - nie'." - Prezydent Lech Kaczyński o współpracy z premierem Donaldem Tuskiem. 12.10.2008 "Jeśli prezydent zawetuje większość ustaw ważnych dla nas ustaw, a lewica nie odrzuci weta, to być może trzeba będzie prosić o kolejne rozdanie. Nie będziemy picować, że rządzimy." - Janusz Palikot, poseł PO. 21.09.2008 "Prezydent nie czyha na każdą ustawę, weto to ostateczność." - Piotr Kownacki, wiceszef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego o propozycji nowelizacji ustawy oświatowej. 30.08.2008 "Mogę uspokoić wszystkich, którzy troszczą się o los prezydenta, że ani PO, ani koalicja rządowa nie mają krwiożerczych zamiarów wobec prezydenta Lecha Kaczyńskiego" - premier Donald Tusk, zaprzeczając, że PO przygotowała dokument zakładający odwołanie Prezydenta z urzędu. 5.08.2008 "Nigdy nie składałem żadnych donosów na konkretne osoby, nie pisałem notatek, ani nie sporządzałem analiz. Nie żądałem, ani nie otrzymywałem wynagrodzenia." - Leszek Czarnecki, biznesman, w oświadczeniu dla prasy o współpracy z SB i wywiadem. 1.07.2008 Powtarzanie oskarżeń, negatywnych opinii i nieprzychylnych komentarzy to jeden z najczęściej powtarzanych błędów w kontaktach z mediami.
Praktyka, praktyka, praktyka... Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszej urodzinowej promocji i udziału w szkoleniu medialnym "Moje miłe media". Szkolenie dedykowane jest osobom, które:
Cel szkolenia Cel nadrzędny to wytworzenie i utrwalenie najważniejszej cechy w kontaktach z mediami: - umiejętności dostosowania się do dziennikarza. Naszym celem jest przygotowanie Ciebie do prawdziwych wywiadów z prawdziwymi dziennikarzami w prawdziwym świecie. Wyróżnik szkolenia Co jest szczególne w naszym szkoleniu medialnym?
Szkolenie ma interaktywny charakter. Symulacje są wzięte prosto z życia i tak sugestywne, że uczestnicy czasem zapominają, że to tylko szkolenie! "Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak beztroskie obrócenie się na pięcie po rzucie bumerangiem." - Anna Załuska "Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak wycięcie cepeliowskiego szlaczka tępymi nożyczkami w mokrym zbożu." - Monika Przybysz "Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak białe skarpetki ubrane do czarnego garnituru i ślepa wiara w to, że tak jest modnie :)" - Bartłomiej Piechocki Dlaczego potrzebujesz szkolenia medialnego? Coraz częściej dziennikarze z prasy, radia i telewizji chcą rozmawiać nie z rzecznikiem prasowym, ale z konkretnym pracownikiem.
Jeśli dziennikarz zadzwoni teraz do Ciebie z pytaniami dotyczącymi Twojej firmy lub branży, czy wiesz jak się zachować i co powiedzieć? Oto 10 pytań, które pomogą Ci ocenić czy potrzebujesz szkolenia medialnego:
Jeśli nie możesz twierdząco odpowiedzieć na wszystkie pytania, to znak, że potrzebne jest Ci profesjonalne szkolenie medialne. Efekty szkolenia Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedzieć jak:
Organizacja szkolenia Maksymalna liczba uczestników: 20 osób. Minimalna: 4 osoby. Miejsce szkolenia: Warszawa, ulica Sielecka 22, 1 piętro Data szkolenia: czwartek, 25 września 2008 Czas trwania i godziny szkolenia: 4 godziny, 9:30-11:30, 11:45-13:45. Metody i formy szkolenia
Program szkolenia
Materiały szkoleniowe W ramach opłaty za szkolenie otrzymasz przewodnik do zajęć w formie e-booka (52 strony). Spis treści podręcznika medialnego "Moje miłe media":
Oto fragment podręcznika medialnego "Moje miłe media":
Materiał jest tak zestawiony, żeby ogólne i ważne wskazówki mogły być łatwo zastosowane w dalszej osobistej edukacji. W trosce o jak najlepsze efekty rekomendujemy zapoznanie się przed szkoleniem z naszym bezpłatnym "Krótkim kursem PR". Każdy uczestnik otrzymuje Dyplom ukończenia szkolenia „Moje miłe media”. "Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak skoki bungee z dużej wysokości bez użycia liny." - Bartek Rosenkiewicz "Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak próba rozśmieszenia cyrku pełnego clownów." - Paweł Banaszak "Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak eksploracja pola minowego przez sapera-amatora, a nuż się uda." - Grzegorz Olma Inwestycja w szkolenie Koszt inwestycji w przygotowanie i prowadzenie szkolenia medialnego wynosi 288 zł + 22% VAT dla osoby. Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty szkolenia, materiałów edukacyjnych i poczęstunków. Cena nie zawiera kosztów ewentualnego noclegu, przejazdu i parkingu. Aby wziąć udział w warsztacie należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl i po potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji przesłać 351 zł 36 gr na konto Pressence Public Relations 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738, Multibank, ul. Kościuszki 7/11, 45-062 Opole. Fakturę VAT wystawiamy zaraz po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie bankowym. Wpłacone pieniądze zwracamy na życzenie w każdej chwili zgodnie z Gwarancją Pełnej Satysfakcji. Gwarancja Pełnej Satysfakcji Pressence Public Relations jest tak pewna jakości świadczonych usług, że z przyjemnością oferuje Gwarancję Pełnej Satysfakcji. Inwestycja w praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności jest w 100% bezpieczna. Jeżeli nie będziesz w pełni zadowolony, niezwłocznie zwrócimy zainwestowane pieniądze. Gwarancja jest bezwarunkowa, tzn. nie musisz podać przyczyny braku pełnej satysfakcji. Po zakończeniu szkolenia "Moje miłe media" otrzymasz możliwość bezpłatnych konsultacji poprzez e-mail przez 3 tygodnie od dnia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia. Osobą szkolącą jest Bogusław Feliszek, prezes Pressence Public Relations. Telefon komórkowy do kontaktu w sprawie szkolenia 515 245 412. Urodzinowa promocja jest adresowana wyłącznie do prenumeratorów Pressence Newsletter zarejestrowanych w naszej bazie danych przed 1 września 2008. Urodzinowej promocji nie można łączyć z żadną inną ofertą szkoleń i warsztatów prowadzonych przez Pressence Public Relations. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu i/lub miejsca szkolenia bez podania przyczyny. Oferta ważna jest do 15 września 2008. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |