(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Podstawowe usługi








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Treningi medialne » 11 kryteriów oceny wywiadu



11 kryteriów oceny wywiadu

Wywiady stanowią znakomitą okazję lepszego poznania siebie samego i Twojego stylu mówienia o organizacji, produktach, usługach, kłopotach, problemach i pomysłach. Poniższa lista pozwoli obiektywnie ocenić Twoje zachowanie w czasie wywiadu. Dodatkowo:

  • pomoże innym zrozumieć co się wydarzyło,
  • pomoże określić czego nie wiedziałeś przed wywiadem,
  • pomoże Tobie i Twoim współpracownikom lepiej przygotować się do przyszłych wywiadów na ten sam temat,
  • pomoże przygotować informacje o Twojej organizacji do wykorzystania w przyszłości.


1. Mowa ciała Czy nawiązałeś dobry kontakt niewerbalny z dziennikarzem?
2. Plan
  • Czy wywiad przebiegał zgodnie z Twoim planem?
  • Czy osiągnąłeś zamierzone cele?
3. Przekaz Czy przekazałeś główną myśl?
4. Tytuł
  • Czy udało Ci się umieścić Twoją główną myśl w tytule artykułu, zapowiedzi wywiadu?
  • Czy zaskoczył Ciebie tytuł w gazecie? Dlaczego?
5. Szczegóły
  • Czy przekazałeś wystarczającą liczbę szczegółów?
  • Które szczegóły dziennikarz pominął w artykule? Dlaczego?
6. Dodatkowe efekty
  • Co jeszcze udało się osiągnąć?
  • Kogo to dotyczy?
  • Kogo to będzie dotyczyć w przyszłości?
  • Czy powinieneś się z nimi natychmiast skontaktować?
  • Jakie działania należy podjąć?
7. Niespodzianki
  • Jakie pytania Ciebie zaskoczyły? Dlaczego?
  • Jak na nie odpowiedziałeś?
  • Jak należało odpowiedzieć na te pytania?
8. Nowe pytania
  • Jakie nowe pytania pojawiły się w związku z udzielonym wywiadem?
  • Kto powinien na nie odpowiedzieć?
9. Nowa wiedza Czego nauczył Ciebie ten wywiad?
  • o sobie
  • o rządzie
  • o innych produktach
  • o innych oddziałach/produktach Twojej organizacji
  • o konkurencji
  • o Twoim otoczeniu
  • o nowych sprawach
  • o spojrzeniu mediów na Twoją firmę lub problem
10. Kontrola
  • Czy kontrolowałeś czas i przebieg wywiadu?
  • Czy pomyślałeś, "To już koniec?"
11. Wykorzystanie wywiadu
  • Kto powinien dowiedzieć się o tym wywiadzie?
  • W jakiej kolejności?


Treningi medialne


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone