(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Misja Pressence PR








Pomnażamy kapitał komunikacyjny naszych Klientów.

Pracujemy dla tych, którzy nas potrzebują i wiedzą do czego zmierzają, a jeśli nie wiedzą, tłumaczymy co mogą osiągnąć dzięki PR.

Wierzymy, że efektywna współpraca Klienta z naszą agencją opiera się na szacunku, zaufaniu i wspólnej wizji. To fundamenty sukcesu każdego przedsięwzięcia, ale w PR są szczególnie ważkie.

  • PRZYWÓDZTWO. Chcemy być w czołówce we wszystkim, co dotyczy PR i komunikacji marketingowej. Dajemy dobry przykład innym. Wypowiadamy się zdecydowanie i unikamy arogancji.
  • DZIAŁANIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Lubimy wygrywać i stale szukamy nowych sposobów zwiększenia satysfakcji Klienta. Naszą obsesją jest troska o koszty, bo nic nie może zastąpić absolutnej odpowiedzialności za powierzone nam pieniądze.
  • WSPÓŁPRACA. Aby zrealizować cele współpracujemy z Klientem – nigdy przeciw niemu. Stawiamy na otwartość i budowanie porozumienia. Nie tolerujemy zachowań lub zawiści, które osłabiają sukces Klienta lub nasz.
  • UCZCIWOŚĆ. Postępujemy etycznie, uczciwie i otwarcie wobec Klientów, pracowników, mediów, dostawców i konkurencji.
  • ELASTYCZNOŚĆ I WSZECHSTRONNOŚĆ. Public relations dynamicznie się rozwija. Obserwujemy i analizujemy nowe trendy i ciężko pracujemy, aby wyprzedzać zmiany.




Misję Pressence Public Relations wykonujemy poprzez:

  • strategiczne doradztwo oparte na zrozumieniu ludzkiego zachowania,
  • badanie opinii publicznej, jej nastawień i oczekiwań,
  • tworzenie i realizację zintegrowanej komunikacji marketingowej opartej na prawdzie i pełnej informacji,
  • budowanie wzajemnie korzystnych relacji pomiędzy firmą, instytucją, organizacją, a jej otoczeniem,
  • promocję towarów i usług,
  • harmonizowanie interesu prywatnego z publicznym,
  • promowanie wzajemnego szacunku i społecznej odpowiedzialności.

Życie jest krótkie. Nie ma w nim miejsca na nic co przeszkadza nam pracować dla Klientów najlepiej jak umiemy.





Nie ma dwóch identycznych Klientów podobnie jak nie ma dwóch identycznych rozwiązań.

Pomagamy naszym Klientom wzbogacić kapitał komunikacyjny poprzez zarządzanie ich publicznym wizerunkiem i informowanie opinii o tym, co robią i dlaczego to robią.

W naszej pracy dla Klienta kierujemy się przekonaniem, że:

  • dobra reputacja jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu,
  • ten kto robi coś dobrego przegra z tym, kto robi coś dobrego i o tym opowiada,
  • krótkie i proste zdania są lepiej zapamiętywane od długich i skomplikowanych.

Naszym zadaniem jest przekonanie Klienta, że to, czego sobie życzy i to, czego potrzebuje to dwie zasadniczo różne rzeczy. Ta druga jest ważniejsza.





Pressence Public Relations codziennie współpracuje z mediami. Aby zapewnić jak najlepsze relacje z dziennikarzami i budować wzajemne zrozumienie i szacunek, opracowaliśmy "Kodeks honorowy". Dzięki niemu – wierzymy – dziennikarze i nasi Klienci otrzymają to, czego potrzebują.

  1. Obiecujemy mówić prawdę.
  2. Obiecujemy kontaktować się z dziennikarzami w sposób dla nich wygodny za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub tradycyjnej.
  3. Obiecujemy respektować redakcyjne terminy i nie przeszkadzać dziennikarzom w pracy.
  4. Obiecujemy proponować mediom tylko ciekawe i wartościowe tematy i nie marnować cennego czasu reportera i naszego Klienta.
  5. Obiecujemy informować media kiedy tylko dowiemy się czegoś ciekawego.
  6. Obiecujemy informować z odpowiednim wyprzedzeniem Klientów o nowych możliwościach zaistnienia w mediach.
  7. Obiecujemy szybko dostarczać mediom wszystkie zamówione dodatkowe materiały.
  8. Obiecujemy pomagać mediom w nawiązywaniu kontaktów z naszymi Klientami i szybko odpowiadać na zapytania dziennikarzy.
  9. Obiecujemy edukować i szkolić Klientów tak, aby ich kontakty z dziennikarzami były twórcze, rzeczowe i produktywne dla obydwu stron.
  10. Obiecujemy rozpowszechniać nasz kodeks etyki wśród znajomych, dziennikarzy i Klientów.




Wszyscy w Pressence Public Relations dzielimy odpowiedzialność za przemianę słów w czyny i chcemy codziennie ulepszać świat.

Każde nasze działanie jest zorientowane na sukces, ale z ostrożności nie gwarantujemy rezultatów, które nie zależą bezpośrednio od nas.

Dotrzymujemy słowa.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone