(C) Pressence Public Relations |
Pomnażamy kapitał komunikacyjny naszych Klientów. Pracujemy dla tych, którzy nas potrzebują i wiedzą do czego zmierzają, a jeśli nie wiedzą, tłumaczymy co mogą osiągnąć dzięki PR. Wierzymy, że efektywna współpraca Klienta z naszą agencją opiera się na szacunku, zaufaniu i wspólnej wizji. To fundamenty sukcesu każdego przedsięwzięcia, ale w PR są szczególnie ważkie.
Misję Pressence Public Relations wykonujemy poprzez:
Życie jest krótkie. Nie ma w nim miejsca na nic co przeszkadza nam pracować dla Klientów najlepiej jak umiemy. Nie ma dwóch identycznych Klientów podobnie jak nie ma dwóch identycznych rozwiązań. Pomagamy naszym Klientom wzbogacić kapitał komunikacyjny poprzez zarządzanie ich publicznym wizerunkiem i informowanie opinii o tym, co robią i dlaczego to robią. W naszej pracy dla Klienta kierujemy się przekonaniem, że:
Naszym zadaniem jest przekonanie Klienta, że to, czego sobie życzy i to, czego potrzebuje to dwie zasadniczo różne rzeczy. Ta druga jest ważniejsza. Pressence Public Relations codziennie współpracuje z mediami. Aby zapewnić jak najlepsze relacje z dziennikarzami i budować wzajemne zrozumienie i szacunek, opracowaliśmy "Kodeks honorowy". Dzięki niemu – wierzymy – dziennikarze i nasi Klienci otrzymają to, czego potrzebują.
Wszyscy w Pressence Public Relations dzielimy odpowiedzialność za przemianę słów w czyny i chcemy codziennie ulepszać świat. Każde nasze działanie jest zorientowane na sukces, ale z ostrożności nie gwarantujemy rezultatów, które nie zależą bezpośrednio od nas. Dotrzymujemy słowa. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |