(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Podstawowe usługi








Tu jesteś » Strona główna » Szkolenia » Test skuteczności rzecznika prasowego



Test skuteczności rzecznika prasowego


  1. Czy w Twojej firmie/instytucji/organizacji jest rzecznik prasowy? Proszę nie mylić z osobą pełniącą funkcję rzecznika prasowego.

TAK

NIE

  1. Czy jest wyznaczony i przeszkolony rzecznik "rezerwowy"?

TAK

NIE

  1. Czy organizacja regularnie monitoruje co o niej mówią media, politycy i inni liderzy opinii?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy zawsze wie co powiedzieć mediom?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy mówi z pasją i zaangażowaniem?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy sprawia wrażenie osoby, która wierzy w to, co mówi?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy potrafi okazać troskę i współczucie kiedy wymagają tego okoliczności?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy ma nieograniczony dostęp do najważniejszych osób w firmie?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy traktuje media przyjaźnie i nie wyróżnia dziennikarzy?

TAK

NIE

  1. Czy media mają zaufanie do rzecznika prasowego?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy wie, że publiczna percepcja problemu, tematu lub sytuacji kryzysowej jest ważniejsza od suchych faktów?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy zawsze mówi prawdę - zgodnie z aktualnym stanem wiedzy?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy nie próbuje kontrolować swobodnego przepływu informacji?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy wie, że w kryzysie reputację organizacji ratują tylko szybkie i szczere przeprosiny?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy odróżnia "wzięcie odpowiedzialności" od "przyznania się do winy"?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy wie, że nie ma "nieoficjalnych" wypowiedzi dla prasy?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy unika stwierdzeń, z których można wywnioskować, że pieniądze są ważniejsze od bezpieczeństwa ludzi, zdrowia i ochrony środowiska?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy używa prostych przykładów, jasnych porównań i konkretnych analogii, aby lepiej przedstawić swoje myśli?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy wie, że nie mówi się "bez komentarza"?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy unika skomplikowanego języka technicznego, branżowego żargonu i niezrozumiałych skrótów?

TAK

NIE

  1. Czy przed występem przed kamerą lub mikrofonem rzecznik prasowy ćwiczy treść i styl wystąpienia?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy przekazuje wyłącznie sprawdzone informacje?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik unika spekulacji?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy jest świadomy jak jest odbierana jego mowa ciała?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy nie unika naturalnego kontaktu wzrokowego z rozmówcami?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy potrafi dostosować styl komunikacji do rozmówcy?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy może otrzymywać aktualne informacje, gdy przebywa poza firmą?

TAK

NIE

  1. Czy rzecznik prasowy ma w domu kopię aktualnych podstawowych informacji o firmie i programu reakcji w sytuacjach kryzysowych?

TAK

NIE

  1. Czy najważniejsi dla firmy dziennikarze mają numer telefonu komórkowego do rzecznika prasowego?

TAK

NIE

  1. Czy obsługa centrali telefonicznej, portierzy i pracownicy ochrony wiedzą jak skontaktować się z rzecznikiem prasowym po godzinach jego pracy w biurze?

TAK

NIE

Brak odpowiedzi TAK na więcej niż trzy pytania powinien zachęcić
rzecznika prasowego do poprawy skuteczności jego pracy.

W sumie

Tak

____

Nie

____


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone