(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Szkolenia












Nie mów nam, że zmieniasz świat.
Kiedy świat się zmieni, napiszemy o tym.
- zaprzyjaźniony redaktor


"To, że się nie atakujemy, nie znaczy jeszcze, że się układamy. - szef klubu PSL Stanisław Żelichowski o zawarciu z PiS paktu o nieagresji. 7.11.2008

"Nie mam w sobie potrzeby dominowania za wszelką cenę." - premier Donald Tusk o zamieszaniu w sprawie wyjazdu na szczyt w Brukseli. 20.10.2008

"Ja nigdy nie mówię 'premier - nie'." - Prezydent Lech Kaczyński o współpracy z premierem Donaldem Tuskiem. 12.10.2008

"Jeśli prezydent zawetuje większość ustaw ważnych dla nas ustaw, a lewica nie odrzuci weta, to być może trzeba będzie prosić o kolejne rozdanie. Nie będziemy picować, że rządzimy." - Janusz Palikot, poseł PO. 21.09.2008

"Prezydent nie czyha na każdą ustawę, weto to ostateczność." - Piotr Kownacki, wiceszef Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego o propozycji nowelizacji ustawy oświatowej. 30.08.2008

"Mogę uspokoić wszystkich, którzy troszczą się o los prezydenta, że ani PO, ani koalicja rządowa nie mają krwiożerczych zamiarów wobec prezydenta Lecha Kaczyńskiego" - premier Donald Tusk, zaprzeczając, że PO przygotowała dokument zakładający odwołanie Prezydenta z urzędu. 5.08.2008

"Nigdy nie składałem żadnych donosów na konkretne osoby, nie pisałem notatek, ani nie sporządzałem analiz. Nie żądałem, ani nie otrzymywałem wynagrodzenia." - Leszek Czarnecki, biznesman, w oświadczeniu dla prasy o współpracy z SB i wywiadem. 1.07.2008

Powtarzanie oskarżeń, negatywnych opinii i nieprzychylnych komentarzy to jeden z najczęściej powtarzanych błędów w kontaktach z mediami.

  • Chcesz dowiedzieć się jakie są inne błędy i jak ich unikać?
  • Chcesz wiedzieć dlaczego niektórzy wyśmienicie wypadają w mediach?
  • Chcesz wiedzieć dlaczego tak przekonująco odpowiadają nawet na najtrudniejsze pytania dziennikarza?

Praktyka, praktyka, praktyka...





Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszej urodzinowej promocji i udziału w szkoleniu medialnym "Moje miłe media".

Szkolenie dedykowane jest osobom, które:

  1. kontaktują się z dziennikarzami
  2. udzielają wywiadów w prasie, radiu, telewizji i Internecie
  3. uważają, że mogą to robić lepiej :-)

Cel szkolenia

Cel nadrzędny to wytworzenie i utrwalenie najważniejszej cechy w kontaktach z mediami:

- umiejętności dostosowania się do dziennikarza.

Naszym celem jest przygotowanie Ciebie do prawdziwych wywiadów z prawdziwymi dziennikarzami w prawdziwym świecie.

Wyróżnik szkolenia

Co jest szczególne w naszym szkoleniu medialnym?

  1. Praktyczne dokształcanie korzystne dla osób z różnym doświadczeniem i zdolnościami.
  2. Wysoki transfer wiedzy i umiejętności.
  3. Szkolenie składa się z praktycznych ćwiczeń i wystąpień odnoszących się do realnych warunków pracy.

Szkolenie ma interaktywny charakter. Symulacje są wzięte prosto z życia i tak sugestywne, że uczestnicy czasem zapominają, że to tylko szkolenie!





"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak beztroskie obrócenie się na pięcie po rzucie bumerangiem." - Anna Załuska

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak wycięcie cepeliowskiego szlaczka tępymi nożyczkami w mokrym zbożu." - Monika Przybysz

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak białe skarpetki ubrane do czarnego garnituru i ślepa wiara w to, że tak jest modnie :)" - Bartłomiej Piechocki





Dlaczego potrzebujesz szkolenia medialnego?

Coraz częściej dziennikarze z prasy, radia i telewizji chcą rozmawiać nie z rzecznikiem prasowym, ale z konkretnym pracownikiem.

Jeśli dziennikarz zadzwoni teraz do Ciebie z pytaniami dotyczącymi Twojej firmy lub branży, czy wiesz jak się zachować i co powiedzieć?

Oto 10 pytań, które pomogą Ci ocenić czy potrzebujesz szkolenia medialnego:

  1. Czy jesteś całkowicie pewny, że idea wystąpienia przed milionami ludzi wywołuje u Ciebie pozytywne nastawienie, uczucie pewności siebie i przyjemny relaks?
  2. Czy udzieliłeś jakiegoś wywiadu w ostatnim roku?
  3. Czy kiedykolwiek uczestniczyłeś w profesjonalnym szkoleniu medialnym?
  4. Czy brałeś udział w szkoleniu medialnym w zeszłym roku?
  5. Czy jesteś zadowolony z Twojego wizerunku w mediach?
  6. Czy jesteś zadowolony z tego co mówisz w czasie wywiadów?
  7. Czy znasz klarowne, pozytywne i przekonujące odpowiedzi na trzy najgorsze, najbardziej nieprzyjemne i napastliwe pytania, jakie mogą Ci zadać dziennikarze?
  8. Czy dziennikarze wykorzystują w artykułach dokładnie te Twoje wypowiedzi, na których Ci najbardziej zależy?
  9. Czy potrafisz streścić w ciągu pół minuty co powiesz dziennikarzowi w następnym wywiadzie?
  10. Czy wiesz dokładnie jakie cytaty z Twojej wypowiedzi chcesz przeczytać w kolejnym artykule?

Jeśli nie możesz twierdząco odpowiedzieć na wszystkie pytania, to znak, że potrzebne jest Ci profesjonalne szkolenie medialne.





Efekty szkolenia

Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedzieć jak:

  1. określać cele rozmowy z dziennikarzem,
  2. zadawać dziennikarzowi pytania i określać jego potrzeby,
  3. aktywnie słuchać dziennikarza,
  4. efektywnie radzić sobie z obiekcjami i "trudnymi dziennikarzami",
  5. wywierać pozytywne wrażenie na dziennikarzach dając "więcej niż oczekują".

Organizacja szkolenia

Maksymalna liczba uczestników: 20 osób. Minimalna: 4 osoby.

Miejsce szkolenia: Warszawa, ulica Sielecka 22, 1 piętro

Data szkolenia: czwartek, 25 września 2008

Czas trwania i godziny szkolenia: 4 godziny, 9:30-11:30, 11:45-13:45.

Metody i formy szkolenia

  1. Referowanie treści - Prezentujemy informacje ważne, aktualne i odpowiadające potrzebom.
  2. Ćwiczenia praktyczne - Liczne przykłady, praca indywidualna i ćwiczenia w grupie pozwalają osobiście przeżyć omawiane tematy i lepiej je opracować.
  3. Dyskusja grupowa - Możliwość do intensywnej wymiany zdań i doświadczeń w małej grupie.




Program szkolenia

  1. Zrozumienie subtelnych różnic pomiędzy wywiadem udzielanym przez telefon, wywiadem dla telewizji, radia, prasy i Internetu
  2. Umieszczenie podstawowego przekazu w treści wywiadu
  3. Zastosowanie podstawowych technik udzielania wywiadów
  4. Kontrolowanie wywiadu przez rozpoznanie stylu dziennikarza i dostosowanie się do niego
  5. Respektowanie specyficznych wymagań wywiadu telewizyjnego
  6. Zamiana negatywów na pozytywy
  7. Rozpoznawanie sztuczek, chwytów i podstępów używanych przez niektórych dziennikarzy
  8. Zachowanie wobec niechętnych dziennikarzy
  9. Używanie języka ciała
  10. Używanie sprawdzonych technik słuchania służących uwypukleniu kluczowych elementów wypowiedzi i wykorzystywaniu ich w cytatach.

Materiały szkoleniowe

W ramach opłaty za szkolenie otrzymasz przewodnik do zajęć w formie e-booka (52 strony).

Spis treści podręcznika medialnego "Moje miłe media":

  • Wstęp
  • Zrozumieć media
  • 5 technik dobrego wywiadu
  • Wewnątrz mózgu dziennikarza
  • Elementarz medialny - część 1
  • Przygotowania do wywiadu
  • 9 zasad udzielania wywiadu
  • Relaks przed stresem
  • 8 taktyk udzielania wywiadu
  • Więcej o relaksie przed stresem
  • Elementarz medialny - część 2
  • Logistyka mediów
  • 4 cechy wywiadu urzędowego
  • Jak dobrze prezentować się w telewizji
  • Elementarz medialny - część 3
  • Taktyki medialne
  • 6 metod odpowiedzi na trudne pytania
  • Jak współpracować z mediami
  • Elementarz medialny - część 4
  • Jak rozmawiać z agresywnymi dziennikarzami
  • 5 przyczyn nieudanych wywiadów
  • Zmiana kontekstu
  • 11 kryteriów oceny wywiadu
  • Specjalne okoliczności
  • Materiały dodatkowe

Oto fragment podręcznika medialnego "Moje miłe media":

Materiał jest tak zestawiony, żeby ogólne i ważne wskazówki mogły być łatwo zastosowane w dalszej osobistej edukacji.

W trosce o jak najlepsze efekty rekomendujemy zapoznanie się przed szkoleniem z naszym bezpłatnym "Krótkim kursem PR".

Każdy uczestnik otrzymuje Dyplom ukończenia szkolenia „Moje miłe media”.





"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak skoki bungee z dużej wysokości bez użycia liny." - Bartek Rosenkiewicz

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak próba rozśmieszenia cyrku pełnego clownów." - Paweł Banaszak

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak eksploracja pola minowego przez sapera-amatora, a nuż się uda." - Grzegorz Olma





Inwestycja w szkolenie

Koszt inwestycji w przygotowanie i prowadzenie szkolenia medialnego wynosi 288 zł + 22% VAT dla osoby.

Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty szkolenia, materiałów edukacyjnych i poczęstunków. Cena nie zawiera kosztów ewentualnego noclegu, przejazdu i parkingu.

Aby wziąć udział w warsztacie należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl i po potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji przesłać 351 zł 36 gr na konto Pressence Public Relations 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738, Multibank, ul. Kościuszki 7/11, 45-062 Opole.

Fakturę VAT wystawiamy zaraz po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie bankowym.

Wpłacone pieniądze zwracamy na życzenie w każdej chwili zgodnie z Gwarancją Pełnej Satysfakcji.

Gwarancja Pełnej Satysfakcji

Pressence Public Relations jest tak pewna jakości świadczonych usług, że z przyjemnością oferuje Gwarancję Pełnej Satysfakcji.

Inwestycja w praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności jest w 100% bezpieczna. Jeżeli nie będziesz w pełni zadowolony, niezwłocznie zwrócimy zainwestowane pieniądze. Gwarancja jest bezwarunkowa, tzn. nie musisz podać przyczyny braku pełnej satysfakcji.





Po zakończeniu szkolenia "Moje miłe media" otrzymasz możliwość bezpłatnych konsultacji poprzez e-mail przez 3 tygodnie od dnia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia.

Osobą szkolącą jest Bogusław Feliszek, prezes Pressence Public Relations. Telefon komórkowy do kontaktu w sprawie szkolenia 515 245 412.

Urodzinowa promocja jest adresowana wyłącznie do prenumeratorów Pressence Newsletter zarejestrowanych w naszej bazie danych przed 1 września 2008.

Urodzinowej promocji nie można łączyć z żadną inną ofertą szkoleń i warsztatów prowadzonych przez Pressence Public Relations.

Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub zmiany terminu i/lub miejsca szkolenia bez podania przyczyny.

Oferta ważna jest do 15 września 2008.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone