(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Szkolenie medialne - Moje miłe media












Nie mów nam, że zmieniasz świat.
Kiedy świat się zmieni, napiszemy o tym.
- zaprzyjaźniony redaktor


"Niczego nie ukradliśmy, nie było żadnej łapówki." - Zbigniew Chlebowski o zmianach w ustawie hazardowej. Newsweek, 8.11.2009.

"Nigdy publicznie nie podważałem Twoich osiągnięć sportowych i nie drwiłem z tego, co osiągnąłeś w boksie." - Tomasz Adamek w liście do Andrzeja Gołoty, 29.10.2009

"Nie jestem oszustem i do końca będę bronił swojej wiarygodności przed opinią publiczną." - Mariusz Kamiński, były szef CBA. Gazeta Wyborcza, 28.10.2009

"W nawiązaniu do ujawnionych w dzisiejszych publikacjach informacji stwierdzamy, że Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego nie podsłuchiwała redaktora Bogdana Rymanowskiego i redaktora Cezarego Gmyza." - fragment oświadczenia ABW po publikacji artykułów w "Rzeczpospolitej" i "Polska The Times", że ABW nagrywała prywatne rozmowy dwóch dziennikarzy z Wojciechem Sumlińskim podejrzewanym o to, że za pieniądze proponował oficerom WSI pozytywną weryfikację. 17.10.2009

"Nie było żadnej korupcji, żadnej ingerencji urzędników w postępowaniu dotyczącym sprzedaży składników majątku stoczni w Gdyni i Szczecinie." - Wojciech Dąbrowski, szef Agencji Rozwoju Przemysłu. 12.10.2009

"Ja nie poczuwam się do niczego złego." - Zbigniew Chlebowski, szef klubu parlamentarnego PO, o tym, że nie lobbował w związku z projektem nowelizacji tzw. ustawy hazardowej. Rzeczpospolita, 1.10.2009

"Nie jestem antysemitą." - eurodeputowany PiS, Michał Kamiński. Dziennik, 25.07.2009

"My nikogo nie oszukujemy." - premier Donald Tusk po zerwaniu porozumienia z PSL i SLD w sprawie ustawy medialnej. Gazeta Wyborcza, 25.06.2009

"W Polsce nic złego się nie wydarzyło." - minister zdrowia, Ewa Kopacz o zagrożeniu pandemią świńskiej grypy. TVP INFO, 11.06.2009

Powtarzanie oskarżeń, negatywnych opinii i nieprzychylnych komentarzy to jeden z najczęściej powtarzanych błędów w kontaktach z mediami.

  • Chcesz dowiedzieć się jakie są inne błędy i jak ich unikać?
  • Chcesz wiedzieć dlaczego niektórzy wyśmienicie wypadają w mediach?
  • Chcesz wiedzieć dlaczego tak przekonująco odpowiadają nawet na najtrudniejsze pytania dziennikarza?

Praktyka, praktyka, praktyka...





Zapraszamy serdecznie do udziału w szkoleniu medialnym "Moje miłe media".

Szkolenie dedykowane jest osobom, które:

  1. kontaktują się z dziennikarzami
  2. udzielają wywiadów w prasie, radiu, telewizji i Internecie
  3. uważają, że mogą to robić lepiej :-)

Cel szkolenia

Cel nadrzędny to wytworzenie i utrwalenie najważniejszej cechy w kontaktach z mediami:

- umiejętności dostosowania się do dziennikarza.

Naszym celem jest przygotowanie Ciebie do prawdziwych wywiadów z prawdziwymi dziennikarzami w prawdziwym świecie.

Wyróżnik szkolenia

Co jest szczególne w naszym szkoleniu medialnym?

  1. Praktyczne dokształcanie korzystne dla osób z różnym doświadczeniem i zdolnościami.
  2. Wysoki transfer wiedzy i umiejętności.
  3. Szkolenie składa się z praktycznych ćwiczeń i wystąpień odnoszących się do realnych warunków pracy.

Szkolenie ma interaktywny charakter. Symulacje są wzięte prosto z życia i tak sugestywne, że uczestnicy czasem zapominają, że to tylko szkolenie!





"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak beztroskie obrócenie się na pięcie po rzucie bumerangiem." - Anna Załuska

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak wycięcie cepeliowskiego szlaczka tępymi nożyczkami w mokrym zbożu." - Monika Przybysz

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak białe skarpetki ubrane do czarnego garnituru i ślepa wiara w to, że tak jest modnie :)" - Bartłomiej Piechocki





Dlaczego potrzebujesz szkolenia medialnego?

Coraz częściej dziennikarze z prasy, radia i telewizji chcą rozmawiać nie z rzecznikiem prasowym, ale z konkretnym pracownikiem.

Jeśli dziennikarz zadzwoni teraz do Ciebie z pytaniami dotyczącymi Twojej firmy lub branży, czy wiesz jak się zachować i co powiedzieć?

Oto 10 pytań, które pomogą Ci ocenić czy potrzebujesz szkolenia medialnego:

  1. Czy jesteś całkowicie pewny, że idea wystąpienia przed milionami ludzi wywołuje u Ciebie pozytywne nastawienie, uczucie pewności siebie i przyjemny relaks?
  2. Czy udzieliłeś jakiegoś wywiadu w ostatnim roku?
  3. Czy kiedykolwiek uczestniczyłeś w profesjonalnym szkoleniu medialnym?
  4. Czy brałeś udział w szkoleniu medialnym w zeszłym roku?
  5. Czy jesteś zadowolony z Twojego wizerunku w mediach?
  6. Czy jesteś zadowolony z tego co mówisz w czasie wywiadów?
  7. Czy znasz klarowne, pozytywne i przekonujące odpowiedzi na trzy najgorsze, najbardziej nieprzyjemne i napastliwe pytania, jakie mogą Ci zadać dziennikarze?
  8. Czy dziennikarze wykorzystują w artykułach dokładnie te Twoje wypowiedzi, na których Ci najbardziej zależy?
  9. Czy potrafisz streścić w ciągu pół minuty co powiesz dziennikarzowi w następnym wywiadzie?
  10. Czy wiesz dokładnie jakie cytaty z Twojej wypowiedzi chcesz przeczytać w kolejnym artykule?

Jeśli nie możesz twierdząco odpowiedzieć na wszystkie pytania, to znak, że potrzebne jest Ci profesjonalne szkolenie medialne.





Efekty szkolenia

Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedzieć jak:

  1. określać cele rozmowy z dziennikarzem,
  2. zadawać dziennikarzowi pytania i określać jego potrzeby,
  3. aktywnie słuchać dziennikarza,
  4. efektywnie radzić sobie z obiekcjami i "trudnymi dziennikarzami",
  5. wywierać pozytywne wrażenie na dziennikarzach dając "więcej niż oczekują".

Organizacja szkolenia

Maksymalna liczba uczestników: bez ograniczeń.

Miejsce szkolenia: do uzgodnienia.

Data szkolenia: do uzgodnienia.

Czas trwania i godziny szkolenia: 6 godzin, 9:00-10:30, 10:45-12:15, 12:30-14:00, 15:00-16:30

Metody i formy szkolenia

  1. Referowanie treści - Prezentujemy informacje ważne, aktualne i odpowiadające potrzebom.
  2. Ćwiczenia praktyczne - Liczne przykłady, praca indywidualna i ćwiczenia w grupie pozwalają osobiście przeżyć omawiane tematy i lepiej je opracować.
  3. Dyskusja grupowa - Możliwość do intensywnej wymiany zdań i doświadczeń w małej grupie.




Program szkolenia

  1. Zrozumienie subtelnych różnic pomiędzy wywiadem udzielanym przez telefon, wywiadem dla telewizji, radia, prasy i Internetu
  2. Umieszczenie podstawowego przekazu w treści wywiadu
  3. Zastosowanie podstawowych technik udzielania wywiadów
  4. Kontrolowanie wywiadu przez rozpoznanie stylu dziennikarza i dostosowanie się do niego
  5. Respektowanie specyficznych wymagań wywiadu telewizyjnego
  6. Zamiana negatywów na pozytywy
  7. Rozpoznawanie sztuczek, chwytów i podstępów używanych przez niektórych dziennikarzy
  8. Zachowanie wobec niechętnych dziennikarzy
  9. Używanie języka ciała
  10. Używanie sprawdzonych technik słuchania służących uwypukleniu kluczowych elementów wypowiedzi i wykorzystywaniu ich w cytatach.

Materiały szkoleniowe

W ramach opłaty za szkolenie otrzymasz przewodnik do zajęć w formie e-booka (52 strony).

Spis treści podręcznika medialnego "Moje miłe media":

  • Wstęp
  • Zrozumieć media
  • 5 technik dobrego wywiadu
  • Wewnątrz mózgu dziennikarza
  • Elementarz medialny - część 1
  • Przygotowania do wywiadu
  • 9 zasad udzielania wywiadu
  • Relaks przed stresem
  • 8 taktyk udzielania wywiadu
  • Więcej o relaksie przed stresem
  • Elementarz medialny - część 2
  • Logistyka mediów
  • 4 cechy wywiadu urzędowego
  • Jak dobrze prezentować się w telewizji
  • Elementarz medialny - część 3
  • Taktyki medialne
  • 6 metod odpowiedzi na trudne pytania
  • Jak współpracować z mediami
  • Elementarz medialny - część 4
  • Jak rozmawiać z agresywnymi dziennikarzami
  • 5 przyczyn nieudanych wywiadów
  • Zmiana kontekstu
  • 11 kryteriów oceny wywiadu
  • Specjalne okoliczności
  • Materiały dodatkowe

Oto fragment podręcznika medialnego "Moje miłe media":

Materiał jest tak zestawiony, żeby ogólne i ważne wskazówki mogły być łatwo zastosowane w dalszej osobistej edukacji.

W trosce o jak najlepsze efekty rekomendujemy zapoznanie się przed szkoleniem z naszym bezpłatnym "Krótkim kursem PR".

Każdy uczestnik otrzymuje Dyplom ukończenia szkolenia „Moje miłe media”.





"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak skoki bungee z dużej wysokości bez użycia liny." - Bartek Rosenkiewicz

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak próba rozśmieszenia cyrku pełnego clownów." - Paweł Banaszak

"Kontakty z dziennikarzami - bez szkolenia medialnego - są jak eksploracja pola minowego przez sapera-amatora, a nuż się uda." - Grzegorz Olma





Inwestycja w szkolenie

Koszt inwestycji w przygotowanie i prowadzenie szkolenia medialnego wynosi 10,000 zł + 22% VAT.

Opłata za uczestnictwo obejmuje koszty szkolenia, materiałów edukacyjnych i poczęstunków (kawa, herbata, napoje chłodzące, ciastka). Cena nie zawiera kosztów ewentualnego noclegu, przejazdu i parkingu.

Aby zamówić szkolenie "Moje miłe media" należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl i po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przesłać 2,000 zł + 22 % VAT tytułem rezerwacji terminu szkolenia na konto Pressence Public Relations 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738, Multibank, ul. Kościuszki 7/11, 45-062 Opole. Przelew pozostałej części honorarium za szkolenie w wysokości 8,000 zł + 22% VAT powinien być zaksięgowany na koncie Pressence Public Relations najpóźniej 3 dni przed dniem szkolenia.

Fakturę VAT wystawiamy zaraz po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie bankowym.





Po zakończeniu szkolenia "Moje miłe media" każdy uczestnik otrzymuje możliwość bezpłatnych konsultacji poprzez e-mail przez 3 tygodnie od dnia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia.

Osobą szkolącą jest Bogusław Feliszek, prezes Pressence Public Relations. Telefon komórkowy do kontaktu w sprawie szkolenia 515 245 412.

Oferty specjalnej nie można łączyć z żadną inną ofertą szkoleń i warsztatów prowadzonych przez Pressence Public Relations.


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone