(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Zarządzanie komunikacją kryzysową








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Zarządzanie komunikacją kryzysową



Twoja firma jest w opałach. Główny księgowy został aresztowany za kradzież pieniędzy z firmowego konta. Hakerzy wykradli dane klientów. Ze zbiornika na chemikalia wyciekła toksyczna substancja i zatruła rzekę.

Reporterzy już wchodzą po schodach. Mają dużo pytań. Co robisz?

Prawdziwy charakter człowieka pokazuje to jak się zachowuje i komunikuje w sytuacji kryzysowej. Walczy czy ucieka? Rozwiązuje problem czy szuka winnych? Mówi prawdę czy kłamie? Podobnie jest z firmami, instytucjami i organizacjami.

Są kryzysy większe i mniejsze, dłuższe i krótsze, droższe i mniej kosztowne. W najbardziej tragicznych giną ludzie. W innych traci się majątek. Jedne – na przykład powódź lub trąba powietrzna – niszczą infrastrukturę. Inne – na przykład strajk lub poważna awaria systemu informatycznego – dezorganizują pracę. Wszystkimi – bez względu na porę, zasięg i poziom zagrożenia – mogą zainteresować się media.

W sytuacji kryzysowej firmy i ludzie często tracą głowę. Wydaje im się, że cały świat na nich patrzy. Pressence Public Relations analizuje sytuację spokojnie, obiektywnie i kompleksowo. Tłumaczymy naszym klientom jak opinia publiczna i media prawdopodobnie oceniają to, co się stało i czego oczekują.

W sytuacji kryzysowej konsumenci oczekują odpowiedzialności i przejrzystej komunikacji. Media chcą wiedzieć co się stało i dlaczego. Ignorowanie opinii publicznej w sytuacji kryzysu poprzez oświadczenia: "Nic się nie stało" lub "Bez komentarza" jest krótkowzroczne i – na dłuższą metę – kosztowne. Zwycięstwo w sądzie może być bez znaczenia, jeśli wcześniej zszargano dobre imię firmy.

Pressence Public Relations pomoże ocalić wiarygodność Twojej firmy podczas kryzysu i jej reputację – kiedy nikt nie daje drugiej szansy, a minuty zamieniają się w sekundy. Określimy zagrożenie i będziemy zdecydowanie przeciwdziałać jego rozszerzeniu – zgodnie z planem komunikacji kryzysowej. Nasze pakiety kryzysowe pomagają zoptymalizować inwestycję w przygotowanie do zarządzania kryzysowego.




Wybrane artykuły o zarządzaniu sytuacją kryzysową w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. 10 bolesnych błędów w zarządzaniu kryzysem
  2. Jak znaleźć prawdziwe źródło kryzysu
  3. Myśl jak socjopata, działaj jak święty


Informacje prasowe »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone