(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Portfolio » Relacje z mediami Czytałeś kiedyś w gazecie lub czasopiśmie pozytywny artykuł o konkurencji i myślałeś dlaczego nikt nie pisze o Tobie? Albo gorzej. Przeczytałeś niepochlebny i nieprawdziwy artykuł o Twojej firmie, instytucji lub organizacji? Większość klientów kontaktuje się z agencją PR, żeby poprawić komunikację i relacje z mediami. Doskonale to rozumiemy. Mimo pogłosek o upadku mediów masowych i schyłku dziennikarstwa relacje z mediami nadal są podstawą każdego programu PR. Komunikacja z mediami może zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić wizerunek, wzmocnić reputację, wykreować branżowego lidera, poprawić wyniki w internetowych wyszukiwarkach, ożywić ruch na firmowej stronie WWW i zwiększyć liczbę zapytań o produkt lub usługę. To, co można osiągnąć dzięki relacjom z mediami bierze siłę z przekonania o obiektywizmie mediów. Artykuł w gazecie lub wywiad w telewizji ma większą wiarygodność od płatnej reklamy. Pressence Public Relations specjalizuje się w strategicznej komunikacji i relacjach z mediami. Docieramy do właściwych mediów, kontaktujemy się z właściwymi dziennikarzami i przekazujemy im właściwe informacje we właściwym czasie. Znajomość rynku mediów, poszczególnych redakcji i dziennikarzy pomaga lepiej zrozumieć ich potrzeby i pogodzić je z oczekiwaniami naszych Klientów. W mediach pracuje obecnie mniej tradycyjnych dziennikarzy niż 10 lat temu. Tych, którzy odeszli z zawodu zastąpili blogerzy i nowi autorzy treści w mediach społecznościowych. Ci dziennikarze, którzy zostali w zawodzie mają dzisiaj większą siłę wpływu dzięki nowym mediom. Codziennie rozmawiamy z dziennikarzami. Dbamy, żeby media dobrze mówiły i pisały o naszych Klientach. Jesteśmy skuteczni, bo wiemy jak myślą i czego potrzebują reporterzy, redaktorzy i wydawcy. Piszemy informacje prasowe, artykuły eksperckie, raporty branżowe i studia przypadku tak jak to robią dziennikarze – zwięźle, ciekawie i rzeczowo. Tworzymy multimedialne treści angażujące odbiorcę. Mamy własną ekipę telewizyjną i fotoreporterów. Pressence Public Relations przygotowuje i prowadzi kampanie medialne w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Każdą decyzję poprzedza analiza czytelników, słuchaczy lub widzów, profilu edytorskiego, treści reklam i rynku. Wybrane artykuły o relacjach z mediami w miesięczniku "Pressence Newsletter":
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |