(C) Pressence Public Relations |
Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Konferencje prasowe Konferencje prasowe organizujemy, aby skierować uwagę mediów na problem, wydarzenie, produkt lub przedsięwzięcie. Celem konferencji jest doprowadzenie do umieszczenia w prasie i mediach elektronicznych maksymalnej liczby publikacji. Odradzamy organizowanie konferencji prasowej kiedy temat jest mało atrakcyjny lub jej treść może być przekazana w innej formie (na przykład, spotkanie prasowe z małą grupą dziennikarzy). Powodzenie konferencji zależy od tematu, uczestników, terminu, lokalizacji, organizacji i aranżacji oraz materiałów dla dziennikarzy. Wybierając temat konferencji musimy wiedzieć:
Proponujemy organizować konferencje od poniedziałku do czwartku w godzinach 10:00-12:00. Dbamy o to, aby na konferencję przyszli dziennikarze zgodnie ze swoją specjalnością lub profilem pisma. Ze strony organizatorów w konferencji powinni uczestniczyć osoby kompetentne w poruszanej sprawie, członek kierownictwa, doradcy, eksperci i specjaliści public relations. Po konferencji prasowej przesyłamy materiały do dziennikarzy, którzy nie mogli przyjść i monitorujemy publikacje w mediach. Wybrane artykuły o konferencjach prasowych w miesięczniku "Pressence Newsletter":
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |