(C) Pressence Public Relations |
Oferta specjalna szkolenia "Skuteczna komunikacja kryzysowa" Zapraszamy do skorzystania z oferty specjalnej szkolenia z komunikacji kryzysowej 26.01.2018 w Warszawie. Wyróżniki naszych szkoleń 1. Praktyczne dokształcanie dopasowane do doświadczenia i zdolności 2. Wysoki transfer wiedzy i umiejętności 3. Warsztat wypełniony ćwiczeniami odnoszącymi się do realnych warunków pracy Korzyści ze szkolenia "Skuteczna komunikacja kryzysowa" Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak: 1. formułować i umieszczać podstawowy przekaz w treści wywiadu, 2. odpowiadać na "trudne" pytania mediów, 3. rozpoznawać sztuczki, chwyty i podstępy używane przez niektórych dziennikarzy, 4. swobodnie i przekonująco wypowiadać się przed kamerą, 5. radzić sobie ze stresem, 6. unikać pułapek prawa prasowego, 7. prowadzić aktywną politykę medialną w sytuacji kryzysowej. Metody i formy szkolenia 1. Referowanie treści – Informacje ważne, aktualne i odpowiadające potrzebom. 2. Ćwiczenia praktyczne – Przykłady pozwalają osobiście przeżyć omawiane tematy i lepiej je opracować. 3. Praca w zespole – Dyskusja, burza mózgów, odgrywanie ról, analiza przypadku. Program szkolenia "Skuteczna komunikacja kryzysowa" 9:00-10:30 – Dziennikarze i media (analiza przypadku, dyskusja, gra komunikacyjna)
Warsztat: Analiza SWOT i KCS (kluczowe czynniki sukcesu) w komunikacji z mediami 10:30-10:40 – Przerwa na kawę 10:40-12:10 – Pytania i odpowiedzi w wywiadzie (burza mózgów, dyskusja, gra komunikacyjna)
Warsztat: Kluczowe przekazy 12:10-12:20 – Przerwa na kawę 12:20-13:50 – Trudne sytuacje w komunikacji z mediami (odgrywanie ról, dyskusja, gra komunikacyjna)
Warsztat: 20 pytań mediów w sytuacji kryzysowej 13:50-14:30 – Przerwa na lunch 14:30-16:30 – Ćwiczenia wypowiedzi przed kamerą i analiza (przerwy na życzenie) Runda I: Trzy elementy odpowiedzi na pytanie reportera Runda II: Kluczowe komunikaty w odpowiedziach na pytania reportera Runda III: Odpowiedzi na "trudne" pytania mediów Runda IV: Symulacja konferencji prasowej w sytuacji kryzysowej 16:30-16:45 – Test końcowy 16:45-17:00 – Podsumowanie szkolenia (5 rzeczy, które trzeba zrobić po szkoleniu) Informacja o trenerze Bogusław Feliszek, trener medialny, od 2000 właściciel agencji Pressence Public Relations, ponad 10 lat doświadczenia dziennikarskiego w Polskim Radiu i Telewizji, anglista, absolwent podyplomowych studiów dziennikarstwa i public relations na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca PR, reklamy i marketingu politycznego na Uniwersytecie Opolskim. Materiały szkoleniowe Każdy uczestnik otrzymuje e-book zawierający podsumowanie najważniejszych treści szkolenia. Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia otrzymuje: 1. certyfikat ukończenia szkolenia, 2. dostęp do regularnie aktualizowanej Bazy Wiedzy (ponad 500 artykułów o PR, współpracy z mediami i komunikacji kryzysowej), 3. możliwość bezpłatnych indywidualnych konsultacji przez e-mail przez 60 dni od zakończenia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia – konsultacji udziela Bogusław Feliszek. W trosce o najlepsze i trwałe efekty rekomendujemy zapoznanie się przed szkoleniem z naszym bezpłatnym "Krótkim kursem PR". Inwestycja w szkolenie kryzysowe Koszt udziału w szkoleniu "Skuteczna komunikacja kryzysowa" wynosi 700 złotych brutto za jedną osobę w przypadku płatności do 12.01.2018 i 750 złotych w przypadku płatności do 19.01.2018. W cenie szkolenia jest koszt trenera, operatora kamery, materiałów szkoleniowych, konsultacji e-mail przez 60 dni od zakończenia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia, przerw kawowych i lunchu. Udział w szkoleniu Warunkiem udziału w szkoleniu jest: 1. pisemne zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl do 18:00, 18.01.2018. 2. otrzymanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia od Pressence Public Relations do 14:00, 19.01.2018. 3. zapłata za udział w szkoleniu przelewem bankowym do 12.01.2018 (700 złotych) lub 19.01.2018 (750 złotych) na numer konta bankowego Pressence Public Relations: 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738. Maksymalna liczba uczestników na szkoleniu wynosi 12 osób. Minimalna – 6 osób. Z oferty specjalnej mogą skorzystać tylko prenumeratorzy naszego newslettera i osoby, które polubiły nasz profil na Facebooku. Na szkoleniu rekomendujemy stroje służbowe, czyli odpowiednie do wystąpień w mediach. Kontakt w sprawie szkolenia Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące organizacji i programu szkolenia. Oto trzy proste metody kontaktu z nami:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |
Strona główna |
Newsletter |
Misja |
O Tobie |
O nas |
Nasza metoda |
Usługi |
Portfolio |
Warsztat |
Szkolenia |
Mam pytanie |
Czytelnia |
Lektury |
Chcesz PR? |
Twoje Info |
Jazda PRóbna |
Krótki kurs PR |
Test skuteczności rzecznika prasowego |
Test inteligencji kryzysowej |
Test skuteczności przekonywania |
Test jakości obsługi klienta |
Test jakości pracy agencji public relations |
Multicultural Quiz |
In English |
Kodeks etyki PR |
Linki |
Kontakt | 
Mapa strony | 
Polityka ochrony prywatności |
Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |
112 PR |
Komunikacja kryzysowa |
Komunikacja kryzysowa w Internecie |
Trener medialny |
Szkolenia medialne |
Rzecznik prasowy |
Pressentacje
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone |