(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Szkolenia medialne Oferta specjalna szkolenia medialnego


Oferta specjalna szkolenia "Skuteczna komunikacja kryzysowa"


Zapraszamy do skorzystania z oferty specjalnej szkolenia z komunikacji kryzysowej 26.01.2018 w Warszawie.


Wyróżniki naszych szkoleń

1. Praktyczne dokształcanie dopasowane do doświadczenia i zdolności

2. Wysoki transfer wiedzy i umiejętności

3. Warsztat wypełniony ćwiczeniami odnoszącymi się do realnych warunków pracy


Korzyści ze szkolenia "Skuteczna komunikacja kryzysowa"

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:

1. formułować i umieszczać podstawowy przekaz w treści wywiadu,

2. odpowiadać na "trudne" pytania mediów,

3. rozpoznawać sztuczki, chwyty i podstępy używane przez niektórych dziennikarzy,

4. swobodnie i przekonująco wypowiadać się przed kamerą,

5. radzić sobie ze stresem,

6. unikać pułapek prawa prasowego,

7. prowadzić aktywną politykę medialną w sytuacji kryzysowej.


Metody i formy szkolenia

1. Referowanie treści – Informacje ważne, aktualne i odpowiadające potrzebom.

2. Ćwiczenia praktyczne – Przykłady pozwalają osobiście przeżyć omawiane tematy i lepiej je opracować.

3. Praca w zespole – Dyskusja, burza mózgów, odgrywanie ról, analiza przypadku.


Program szkolenia "Skuteczna komunikacja kryzysowa"

9:00-10:30 – Dziennikarze i media (analiza przypadku, dyskusja, gra komunikacyjna)

  • 7 kryzysowych mitów
  • 7 fatalnych błędów w zarządzaniu sytuacją kryzysową
  • 10 pułapek prawa prasowego

Warsztat: Analiza SWOT i KCS (kluczowe czynniki sukcesu) w komunikacji z mediami

10:30-10:40 – Przerwa na kawę

10:40-12:10 – Pytania i odpowiedzi w wywiadzie (burza mózgów, dyskusja, gra komunikacyjna)

  • 3 rodzaje podstępnych pytań reportera w sytuacji kryzysowej
  • 4 sygnałów, że reporter ma nieczyste intencje
  • 5 reporterskich metod wymuszenia udzielenia informacji

Warsztat: Kluczowe przekazy

12:10-12:20 – Przerwa na kawę

12:20-13:50 – Trudne sytuacje w komunikacji z mediami (odgrywanie ról, dyskusja, gra komunikacyjna)

  • 5 powodów dlaczego dziennikarze zadają nieprzyjemne pytania
  • 10 propozycji jak mówić "bez komentarza"
  • 21 wskazówek jak komunikować się z mediami w sytuacji kryzysowej

Warsztat: 20 pytań mediów w sytuacji kryzysowej

13:50-14:30 – Przerwa na lunch

14:30-16:30 – Ćwiczenia wypowiedzi przed kamerą i analiza (przerwy na życzenie)

Runda I: Trzy elementy odpowiedzi na pytanie reportera

Runda II: Kluczowe komunikaty w odpowiedziach na pytania reportera

Runda III: Odpowiedzi na "trudne" pytania mediów

Runda IV: Symulacja konferencji prasowej w sytuacji kryzysowej

16:30-16:45 – Test końcowy

16:45-17:00 – Podsumowanie szkolenia (5 rzeczy, które trzeba zrobić po szkoleniu)


Informacja o trenerze

Bogusław Feliszek, trener medialny, od 2000 właściciel agencji Pressence Public Relations, ponad 10 lat doświadczenia dziennikarskiego w Polskim Radiu i Telewizji, anglista, absolwent podyplomowych studiów dziennikarstwa i public relations na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca PR, reklamy i marketingu politycznego na Uniwersytecie Opolskim.


Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik otrzymuje e-book zawierający podsumowanie najważniejszych treści szkolenia.

Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

1. certyfikat ukończenia szkolenia,

2. dostęp do regularnie aktualizowanej Bazy Wiedzy (ponad 500 artykułów o PR, współpracy z mediami i komunikacji kryzysowej),

3. możliwość bezpłatnych indywidualnych konsultacji przez e-mail przez 60 dni od zakończenia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia – konsultacji udziela Bogusław Feliszek.

W trosce o najlepsze i trwałe efekty rekomendujemy zapoznanie się przed szkoleniem z naszym bezpłatnym "Krótkim kursem PR".


Inwestycja w szkolenie kryzysowe

Koszt udziału w szkoleniu "Skuteczna komunikacja kryzysowa" wynosi 700 złotych brutto za jedną osobę w przypadku płatności do 12.01.2018 i 750 złotych w przypadku płatności do 19.01.2018.

W cenie szkolenia jest koszt trenera, operatora kamery, materiałów szkoleniowych, konsultacji e-mail przez 60 dni od zakończenia szkolenia na tematy omawiane podczas szkolenia, przerw kawowych i lunchu.


Udział w szkoleniu

Warunkiem udziału w szkoleniu jest:

1. pisemne zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu na adres e-mail: biuro@pressence.com.pl do 18:00, 18.01.2018.

2. otrzymanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia od Pressence Public Relations do 14:00, 19.01.2018.

3. zapłata za udział w szkoleniu przelewem bankowym do 12.01.2018 (700 złotych) lub 19.01.2018 (750 złotych) na numer konta bankowego Pressence Public Relations: 71 1140 2017 0000 4202 0673 8738.

Maksymalna liczba uczestników na szkoleniu wynosi 12 osób. Minimalna – 6 osób.

Z oferty specjalnej mogą skorzystać tylko prenumeratorzy naszego newslettera i osoby, które polubiły nasz profil na Facebooku.

Na szkoleniu rekomendujemy stroje służbowe, czyli odpowiednie do wystąpień w mediach.


Kontakt w sprawie szkolenia

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące organizacji i programu szkolenia.

Oto trzy proste metody kontaktu z nami:

  1. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz, który będzie automatycznie przesłany do Pressence Public Relations.
  2. Kontakt przez pocztę elektroniczną: biuro@pressence.com.pl.
  3. Jeśli wolisz kontakt indywidualny, prosimy o telefon. Nasz numer: 77 441 40 14.



Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone