(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Warsztat Pressence PR








Każdy bohater ma swoje przeciwieństwo. Każde dobre rozwiązanie pojawiło się dzięki jakiemuś problemowi. Każdy sukces ma swoją porażkę.

Pokaż to, co robisz jako zwycięstwo nad swoją słabością lub silniejszą konkurencją – i media na pewno się tym zainteresują.

Media mogą zainteresować się każdym wydarzeniem jeśli informacja prasowa jest ciekawa i aktualna.

Nie wiesz o czym napisać informację prasową?

Oto lista 100 pomysłów (kolejność alfabetyczna):

  1. Artykuł w prasie o Tobie lub Twojej firmie
  2. Bezpłatna prezentacja (na przykład nowe wykorzystanie produktu)
  3. Bezpłatna oferta (na przykład warsztat komunikacji kryzysowej)
  4. Duża inwestycja w ochronę środowiska
  5. Dzień otwarty
  6. E-book z pożytecznymi poradami dla klientów
  7. Fuzja zmieniająca sytuację w branży
  8. Gościnna prezentacja branżowego eksperta
  9. Impreza specjalna (na przykład majówka dla pracowników)
  10. Imprezy wakacyjne (na przykład program zajęć dla dzieci pracowników)
  11. Informacja jak radykalna zmiana pogody (na przykład upał lub mróz) wpływa na działalność firmy
  12. Kamień milowy w obsłudze klienta (na przykład milionowy klient)
  13. Komentarz o nowym zjawisku lub trendzie (na przykład media społecznościowe w komunikacji kryzysowej)
  14. Konkurs dla klientów
  15. Kupno konkurencyjnej firmy
  16. List do redakcji (na przykład korekta szkodliwych mitów o branży)
  17. Nietypowe zamówienie (na przykład eksport ryżu do Chin)
  18. Niezwykły sukces pracownika (na przykład wygrana w teleturnieju)
  19. Nowa strategia motywowania pracowników
  20. Nowa strategia zatrudniania
  21. Nowa usługa on-line
  22. Nowa witryna WWW
  23. Nowy produkt lub usługa
  24. Odpowiedź na oskarżenie firmy lub branży
  25. Oferta sprzedaży akcji
  26. Oficjalne oświadczenie (na przykład komunikat w sytuacji kryzysowej)
  27. Ogłoszenie nietypowej oferty (na przykład "150 bezpłatnych porad PR")
  28. Ogłoszenie dodatkowego dnia wolnego od pracy
  29. Opinia w ważnej sprawie społecznej (na przykład jak zmniejszyć bezrobocie)
  30. Ostrzeżenie dotyczące groźnego problemu w branży
  31. Wydanie książki przez szefa/właściciela firmy
  32. Organizacja publicznej debaty
  33. Organizacja seminarium naukowego (na przykład "Czy media w Polsce są jeszcze czwartą władzą")
  34. Otrzymanie certyfikatu (na przykład ochrona środowiska, jakość produktu lub warunki pracy)
  35. Otrzymanie dotacji (na przykład grant z Unii Europejskiej)
  36. Otrzymanie ważnej nagrody lub wygranie prestiżowego konkursu
  37. Polemika z artykułem lub komentarzem
  38. Poparcie inicjatywy ustawodawczej
  39. Powołanie siostrzanej spółki
  40. Pozyskanie ważnego partnera biznesowego
  41. Nowy numer firmowego biuletynu (na przykład newsletter on-line)
  42. Prognoza gospodarcza dla branży lub całej gospodarki
  43. Promocja sprzedaży
  44. Protest (na przykład niekorzystna dla branży zmiana prawa)
  45. Przejście na emeryturę zasłużonego pracownika
  46. Przygotowanie sondażu
  47. Przyznanie komuś nagrody lub wyróżnienia
  48. Publikacja artykułu (na przykład artykuł w prasie specjalistycznej)
  49. Publikacja opinii biegłych rewidentów
  50. Publikacja raportu branżowego
  51. Publikacja raportu rocznego
  52. Publikacja wyników sondażu
  53. Rocznica ważnego wydarzenia (na przykład debiut giełdowy)
  54. Rocznica rozpoczęcia działalności
  55. Rozpoczęcie akcji zbiórki pieniędzy
  56. Rozstrzygnięcie sporu przez sąd
  57. Skierowanie sprawy do sądu
  58. Sponsorowanie konkursu
  59. Sponsorowanie szkolenia na rzecz lokalnej społeczności
  60. Sprawozdanie z akcji zbiórki pieniędzy
  61. Sprostowanie błędnej informacji w mediach
  62. Stanowisko w kontrowersyjnej i istotnej dla firmy sprawie
  63. Strajk pracowników
  64. Strategiczny alians biznesowy
  65. Sukces klienta, który korzysta z Twojego produktu lub usługi
  66. Śmierć pracownika w wypadku w godzinach pracy
  67. Udział w programie branżowym
  68. Udział w publicznej debacie
  69. Udział w seminarium lub szkoleniu
  70. Udział w stowarzyszeniu branżowym
  71. Udział w targach handlowych
  72. Udział w ważnym wydarzeniu
  73. Umowa o sponsoringu (na przykład klub, zawodnik lub wyczyn sportowy)
  74. Unowocześnienie technologii produkcji
  75. Ustanowienie stypendium (na przykład dla wyróżniającego się studenta)
  76. Wejście na nowy rynek
  77. Wizyta w firmie ważnej lub popularnej osoby (na przykład polityk, aktor lub sportowiec)
  78. Wprowadzenie udogodnień dla niepełnosprawnych
  79. Wrogie przejęcie lub jego próba
  80. Wybór celu publicznej zbiórki pieniędzy
  81. Wycofanie produktu z rynku lub zaprzestanie produkcji
  82. Wydarzenie związane z okresem wakacyjnym lub świętem (na przykład Boże Narodzenie, Wielkanoc lub Dzień Matki)
  83. Wyjątkowe osiągnięcie biznesowe (na przykład wygranie dużego przetargu)
  84. Wyniki sprzedaży (kwartalne, półroczne, roczne)
  85. Wypadek pracownika
  86. Występ w programie radiowym lub telewizyjnym (na przykład wywiad lub talk show)
  87. Wzmianka o firmie w nowej książce
  88. Zakup nieruchomości (na przykład budynek na siedzibę)
  89. Zakup ziemi (na przykład na rozbudowę firmy)
  90. Zatrudnienie nowych pracowników
  91. Zdobycie finansowania na ważny projekt społeczny
  92. Zgłoszenie wniosku patentowego lub uzyskanie patentu
  93. Zjazd (na przykład zgromadzenie wspólników lub walne zgromadzenie)
  94. Zmiana adresu firmy lub jej ważnego oddziału
  95. Zmiana godzin pracy firmy
  96. Zmiana nazwy firmy, produktu lub usługi
  97. Zmiana numeru telefonu
  98. Zmiana profilu działalności lub jego modyfikacja
  99. Zmiana składu zarządu
  100. Zmiana właściciela firmy

Nie ma ZA KRÓTKIEJ informacji prasowej. Powiedz co chcesz powiedzieć i postaw kropkę. Tak jak my.

PS. Zobacz też "Jak pisać informacje prasowe".


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone