(C) Pressence Public Relations
112 punktów do planu zarządzania kryzysem [pdf, 1,5 MB]


 

Zaprenumeruj "Pressence Newsletter" - miesięcznik o public relations
 
 
Media Gapa - blog o relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i pisaniu informacji prasowych
 
EsPResso Quiz - Krótki, ale wcale nie taki łatwy quiz PR
Strategia PR








Tu jesteś » Strona główna » Główne usługi » Strategia PR



Czy Twoja strategia PR wspiera strategię biznesową?

Przygotowanie strategii PR nie trwa sto lat. Nie musi kosztować fortunę. Strategia musi być za to skuteczna.

Skuteczna kampania PR potrzebuje strategii, kierunku i celu. Cele PR połączone z celami biznesowymi są szczegółowe, mierzalne, ambitne, realistyczne i rozłożone w czasie.

Ci, którzy mają strategię PR rozwijają się, odnoszą sukcesy i zdobywają nagrody. Ci, którzy jej nie mają zastanawiają się dlaczego przegrywają z konkurencją.

Warto pamiętać, że strategia NIE jest:

1. skupianiem się na rzeczach płytkich, przemijających i nieistotnych,

2. tłumaczeniem pracownikom kto i co ma robić,

3. nadużywaniem przymiotnika "strategiczny" do opisu wszystkich zamiarów, działań i idei.

Nasza definicja strategii PR

Strategia PR to wyjątkowa fuzja energii umysłowej napędzającej firmę dzięki komunikacji, która wywołuje zachowanie umożliwiające realizację celów biznesowych.

1. Strategia jest mocnym wyróżnikiem lidera.

2. Strategia jest pozytywnym i pełnym energii stanem umysłu.

3. Strategia sprawia, że różni ludzie o różnych poglądach idą w tym samym kierunku.

Strategia jest także:

1. kołem napędowym dla obecnego planu działania,

2. zestawem etycznych i moralnych wskazówek pomagających osiągać cele,

3. kapitałem wiedzy i doświadczenia umożliwiającym sukces i zwycięstwo.

Strateg public relations:

1. skutecznie komunikuje się w czasie rzeczywistym (tak jak to robią najlepsi szefowie),

2. skupia się na rzeczach bezsprzecznie najważniejszych,

3. pomaga innym dostrzec rzeczy oczywiste.

Nasze usługi planowania strategicznego:

1. analiza silnych i słabych stron, szans i zagrożeń,

2. audyt reputacji i komunikacji,

3. segmentacja, wybór optymalnych grup docelowych i pozycjonowanie,

4. definiowanie celów i zadań,

5. wybór kluczowych czynników sukcesu,

6. tworzenie narzędzi pomiaru skuteczności działania.

Pressence Public Relations opracuje strategię PR dla Twojej firmy dopasowaną do jej wizji, misji i strategicznych celów biznesowych.




Wybrane artykuły o strategii PR w miesięczniku "Pressence Newsletter":

  1. Kreatywny PR jest najlepszą strategią
  2. Sensowna strategia PR
  3. 5 etapów planowania strategicznego

Zarządzanie komunikacją kryzysową »


Jak Cię widzą, tak Cię piszą - Krótki audyt wizerunku |  Strona główna |  Newsletter |  Misja |  O Tobie |  O nas |  Nasza metoda |  Usługi |  Portfolio |  Warsztat |  Szkolenia |  Mam pytanie |  Czytelnia |  Lektury |  Chcesz PR? |  Twoje Info |  Jazda PRóbna |  Krótki kurs PR |  Test skuteczności rzecznika prasowego |  Test inteligencji kryzysowej |  Test skuteczności przekonywania |  Test jakości obsługi klienta |  Test jakości pracy agencji public relations |  Multicultural Quiz |  In English |  Kodeks etyki PR |  Linki |  Kontakt |  Mapa strony |  Polityka ochrony prywatności |  Zastrzeżenia prawne
Szkolenia PR |  112 PR |  Komunikacja kryzysowa |  Komunikacja kryzysowa w Internecie |  Trener medialny |  Szkolenia medialne |  Rzecznik prasowy |  Pressentacje

Twitter Facebook Google+ LinkedIn Pinterest GoldenLine YouTube
2000-2020 © Pressence Public Relations - Wszelkie prawa zastrzeżone